خبرگزاری کار ایران

آذربایجان‌غربی مقام قهرمانی مسابقات سوپرساباکی کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۰۲۸

رئیس کمیته جهانی سوپرساباکی ازقهرمانی آذربایجان غربی در مسابقات سوپر ساباکی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا،امبر روح‌پرور در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد:،مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی جام ترکیه در رشته سوپرساباکی با همکاری انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی در بخش بانوان در روزهای 28 و 29 تیر و در بخش آقایان در روزهای 30 و 31 تیر در ورزشگاه سه هزار نفری شهید آهندوست ارومیه برگزار شد.

وی افزود:مسئول برگزاری بانوان در این دوره از مسابقات«زهره وثوقی» و مسئول آقایان«میلاد رستمی» بودند و این مسابقات در استایل‌های دفاع شخصی و هنرهای فردی و کاتا و مبارزه برگزارشد.

روح پرور ادامه داد: این مسابقات با حضور 20 استان کشور و حضور 630 تن از ورزشکاران خانم و 658 نفر از ورزشکاران آقا در پنج رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیسکشوتان برگزار شد.

رئیس کمیته جهانی سوپر ساباکی تصریح کرد:مسابقات از لحاظ کیفیت و قابلیت فنی و تکنیکی ظرفیت بسیار قدرتمندی داشت و در نهایت در بخش بانوان تیم آذربایجان‌غربی اول، تهران دوم، آذربایجان‌شرقی سوم، اصفهان چهارم و مازندران مقام پنجم را کسب کردند.

روح پرور خاطر نشان کرد: در بخش آقایان نیز  آذربایجان‌غربی مقام اول، آذربایجان‌شرقی مقام دوم، استان خراسان رضوی سوم، تهران چهارم و مازندران مقام پنجم را کسب کردند.

 وی افزود:ورزشکارانی که به فینال رسیده و مقام‌های اول تا سوم مشترک را به دست آوردند به اردوی تیم ملی دعوت شده و سپس به مسابقات جام ترکیه اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز