خبرگزاری کار ایران

فعالیت بیش از ۲۰ هزار ناظر حرفه ای در شبکه نظارت شورای نگهبان آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۱۳

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت:بیش از ۲۰ هزار ناظر حرفه ای در شبکه نظارت شورای نگهبان آذربایجان غربی فعالیت می کنند

به گزارش ایلنا،حجت الاسلام والمسلمین میر ابوالقاسم موسوی امروز همزمان با سالروز تشکیل شورای نگهبان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم گفت: در آذربایجان بیش از ۲۰ هزار ناظر حرفه ای در شبکه نظارت فعالیت می کنند که از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر ناظر فعال در انتخابات و بیش از ۱۰ هزار نفر ناظر ذخیره هستند.

 موسوی افزود: ناظرین شبکه عظیم شورای نگهبان بصورت آموزش دیده و حرفه ای در روز انتخابات در کنار صندوق ها از رای مردم صیانت می کنند.

وی اظهار کرد: فعالیت ناظرین شبکه عظیم نظارت مختص ایام انتخابات نبوده ودر سایر ماه ها و سال ها نیز با برگزاری همایش ها و آموزش های ویژه ناظرین، برنامه های تدوین و ابلاغ شده مرکز و رصد فعالیت های نامزدهای احتمالی انتخابات بصورت مستمر و تنگاتنگ در شبکه شورای نگهبان فعالیت دارند.

رئیس دفتر بازرسی انتخابات در آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود در خصوص اصلاح قوانین فعلی انتخابات نیز گفت: اصلاح قوانین فعلی انتخابات برعهده مجلس شورای اسلامی بوده و اعضای شورای نگهبان نیز خواستار اصلاح قوانین فعلی انتخابات هستند تا در روند انتخابات مشکلی به وجود نیاید.

موسوی افزود: بررسی صلاحیت نامزدها و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و نظارت بر روند انتخابات از وظایف شورای نگهبان است.

وی همچنین ضمن تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی برای هیات نظارت ندارد که مردم به چه کسی رای می دهند  اظهار کرد: شورای نگهبان حزبی و جناحی نبوده و ملاک مجموعه قانون است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز