خبرگزاری کار ایران

رشد چهار برابری تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۳۰۲

مدیر پایانه مرزی تمرچین از رشد نزدیک به چهار برابری تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین طی سه ماهه نخست سال جاری درمقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج آزادی مدیر پایانه مرزی تمرچین در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در سه ماهه اول سال جاری بالغ بر ۱۳۶ هزار مسافر از طریق این پایانه مرزی تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ حکایت از رشد چشمگیر چهار برابری دارد.

وی دلیل افزایش تردد مسافرین از طریق این پایانه مرزی بهبود شرایط کرونا و افزایش واکسیناسیون و نیز کاهش محدودیت ها عنوان کرد و گفت: در مدت سه ماه گذشته ،۳ هزار و ۲۱۹ اتوبوس از طریق این پایانه مرزی تردد کرده در حالیکه در مدت زمان مشابه سال گذشته این مقدار به دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا صفر بوده است.  

آزادی ادامه داد : در سه ماهه اول  سال جاری مجموعا ۴ هزار و ۵ کامیون از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند که شامل یک  هزار و ۱۴۶ کامیون حامل کالاهای وارداتی و ۲ هزار و ۸۵۹ کامیون حامل کالاهای صادراتی بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش بالغ بر ده برابری در تعداد کامیون های ورودی و افزایش نزدیک به ۱۰۰ درصدی در تعداد کامیون های خروجی را شاهد بوده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز