خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۶هزار مشترک در آذربایجان غربی معاف از پرداخت گاز بها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۳۲۷

رئیس خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: ۲۵۳ اشتراک رایگان طی سه ماهه نخست امسال به جامعه هدف واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دادستدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سه ماهه اول سال‌جاری، ۱۴۲ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام(ره)، ۴۷ مددجوی بهزیستی، ۴۵ جانباز، ایثارگر، آزاده و خانواده شهداء، ۱۵ مسجد روستایی، یک مسجد شهری، دو حسینیه و یک پایگاه بسیج واگذار شده است.

به گفته وی، در مدت مشابه سال گذشته، ۱۹۹ اشتراک به این جامعه هدف واگذار شده بود.

رئیس خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز آذربایجان‌غربی در پاسخ به اینکه کل مشمولان معاف از پرداخت گازبهاء در استان چه تعداد است؟، گفت: ۱۶ هزار و ۷۴۷ مشترک در آذربایجان‌غربی معاف از پرداخت گازبهاء هستند که شامل یک هزار و ۴۳ مسجد شهری، یک هزار و ۴۹۹ مسجد روستایی، ۵۳۶ حسینه، ۵۶ دارالقرآن، ۳۴ حوزه علمیه و ۸ گلزار شهداء است.

دادستدی افزود: ۶ هزار و ۴۷۸مددجوی کمیته امداد امام(ره) و ۴ هزار و ۷۸۲ مددجوی بهزیستی نیز دیگر مشمولان معاف از پرداخت گازبهاء در آذربایجان‌غربی به شمار می‌روند.

وی در ادامه با اعلام اینکه امسال دستورالعمل جدیدی در خصوص مشمولان معاف از پرداخت گازبهاء به ما ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل جدید شرکت ملی گاز ایران، مشمولان کم مصرف کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی نیز از پرداخت گازبهاء معاف شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز