خبرگزاری کار ایران

مجتمع تخصصی صنفی کارگران در مهاباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۳۳۲

نخستین مجتمع تخصصی صنفی کارگران استان آذربایجان غربی با هدف ساماندهی، آموزش و ارتقای شغلی این کارگران در شهرستان مهاباد افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا،ادریس کاکه رشی رشی،مدیرعامل انجمن صنفی کارگران مهاباد در مراسم افتتاح مجتمع تخصصی صنفی کارگران  گفت: با آغاز به کار این مجتمع تمام امور مربوط به ساماندهی کارگران از جمله خدمات بیمه‌ای، آموزش‌های مرتبط با صنعت ساختمان و همچنین متمرکز کردن کارگران میدانی و روزمزد در این شهرستان انجام خواهد شد.

 کاکه رشی اضافه کرد: آموزش‌های تخصصی مرتبط با صنعت ساختمان با هدف اهدای گواهینامه‌های درجه یک و ۲ و همچنین ارتقای مهارت‌های شغلی و ایمنی در محیط کار طی دوره‌های مختلف در این مجتمع برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۳۵۰ کارگر دارای سهمیه بیمه عضو انجمن صنفی کارگران این شهرستان هستند، اظهار کرد: پیش بینی شده با استقرار کارگران فصلی، میدانی و روزمزد در قالب ایستگاه کارگری برای استقرار در این مرکز و ساماندهی نوبت دهی آنان هم اقداماتی انجام شود.

کاکه رشی ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی این ایستگاه‌ کارگری وضعیت نابسامان کارگران در این شهر بهبود یافته و با ساماندهی آن چهره شهر نیز زیباتر شده و کارفرمایان و افرادی که به دنبال کارگر هستند دسترسی راحت‌تری به آنان داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز