خبرگزاری کار ایران

ارسال ۱۱۶ اثر به سومین جشنواره رسانه نگاران انقلاب/۱۲ اثر منتخب و حایز رتبه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۸۹۰

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی از ارسال ۱۱۶ اثر به سومین جشنواره رسانه نگاران انقلاب خبر داد و گفت: با نظر هیات داوران ۱۲ اثر انتخاب و حائز رتبه شدند.

به گزارش ایلنا،علیرضا نوروزی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه نگاران انقلاب بیان کرد:زر و زور و تبلیغ سه مولفه اصلی قدرت در دنیا هستند که تبلیغ مهمترین اصل آن را تشکیل می دهد.

وی از رسانه و رسانه نگاران به عنوان بازوی نظام و لازمه قدرت گرفتن نظام نام برد و افزود: دولت و نظام نیز در صدد بهره مندی از این بازوان هستند.

نوروزی با اشاره به اهمیت رسانه ها در استان گفت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم اولین جشنواره رسانه ای در دولت جدید را استارت زدیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی افزود: ۱۱۶ اثر به سومین جشنواره رسانه نگاران استان ارسال شده بود که با نظر هیات داوران ۱۲ اثر برگزیده و حائز رتبه شدند.

وی افزود: در سال گذشته ۴۲۵ برنامه توسط اداره فرهنگ و ارشاد در سراسر استان اجرا شده است که امسال نیز همزمان با هفته هنر و ماه مبارک رمضان ۱۰۵ برنامه اجرا خواهد شد.

نوروزی به فراخوان شناسایی اصحاب رسانه استان اشاره کرد و گفت: بنابر دستور استاندار این فراخوان تا پایان فروردین ماه تمدید شده و اصحاب رسانه می توانند برای بهره مندی از حمایت های آتی در این طرح شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز