خبرگزاری کار ایران

بازگشت رنگ آبی کرونا به نقشه آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۰۰۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت، ۲ شهر استان در وضعیت آبی قرار گرفته و تنها یک شهر نارنجی کرونا در این استان باقی مانده است.

به گزارش ایلنا، محمدامین ولی‌زاد در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در حال حاضر فقط شهرستان چایپاره در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و ۱۴ شهرستان شامل ارومیه به همراه خوی، سلماس، ماکو، پلدشت، شوط، چالدران در شمال استان و اشنویه، بوکان، سردشت، شاهین دژ، نقده، تکاب و میاندوآب در جنوب استان وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی بیان کرد: همچنین شهرستان های مهاباد و پیرانشهر به وضعیت آبی کرونایی رسیده که این روند، امیدوارکننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه افراد جامعه در این وضعیت ضروری است.

ولی زاد با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان نیز گفت: در حال حاضر ٩١ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و ٢٥ نفر از آنها به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی  ادامه داد: در شبانه روز گذشته ٥٨ نفر مبتلای جدید شناسایی شده و مجموع کل مبتلایان استان به ٣٥٥ هزار و ١٠ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به فوت تنها یک نفر در استان در این مدت گفت: کلا فوتی ها بر اثر ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در استان هفت هزار و ٥١٦ نفر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز