خبرگزاری کار ایران

بیش از ۴ هزار راننده در آذربایجان غربی آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۳۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:بیش از چهارهزار و ۲۳۸ راننده و کمک راننده آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی هستند

به گزارش ایلنا، ارسلان شکری با بیان اینکه ،۲ هزار و ۶۱۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند گفت:از کل ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی، ۵۵۶ دستگاه اتوبوس، ۸۷۶ دستگاه مینی بوس و هزار و ۱۸۷ دستگاه سواری برای ارائه خدمت در ایام نوروز آماده شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در این خصوص، چهارهزار و ۲۳۸ راننده و کمک راننده نیز در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.

شکری ادامه داد: در طول ایام نوروز، نظارت مستمر بر فروش بلیت و ایمنی ناوگان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام خواهد شد.

وی از آمادگی مرزهای آذربایجان غربی برای تردد مسافر البته با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: پنج پایانه مرزی فعال در استان شامل سرو ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در مرز ترکیه، تمرچین پیرانشهر در مرز شمال عراق و پلدشت در مرز نخجوان به طور کامل آماده هستند.

وی افزود:  پیش بینی می شود در نوروز سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش سفرها و درنتیجه افزایش ۲۵ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به نوروز سال جاری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز