خبرگزاری کار ایران

از امروز صورت می گیرد؛

آغاز طرح مدیریت هوشمند کرونا در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۵۶۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح مدیریت سکوی هوشمند کرونا از امروز در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی مصطفوی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا گفت: این طرح در قالب پنج فاز عملیاتی می شود و در مرحله نخست اجرای این طرح، کارکنان ادارات در ورودی دستگاه های اجرایی باید مدارک لازم را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: این طرح برای در معرض دید قرارگرفتن وضعیت واکسیناسیون کارکنان دستگاه‌های اجرایی صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: مراجعان به ادارات، اصناف در گروه های صنفی مختلف و رانندگان خودروهای شهری نیز بخش دیگر این طرح بوده و افراد باید اطلاعات خود را برای خدمت دهی و یا دریافت خدمات باید در دسترس قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:: مردم نیز در هنگام مراجعه به ادارات جهت دریافت خدمات باید کارت تزریق واکسن کرونا ارائه دهند.

وی تاکید کرد: افرادی که کارت واکسن نداشته باشند خدماتی به آئها ارائه نمی شود.

مصطفوی بیان کرد: در این طرح محدودیت های قبلی وجود ندارد و محدودیت برای افراد مبتلا به کرونا و کسانی که واکسن نزده‌اند اجرا می شود.

وی ادامه داد: سامانه sdms.moi.ir برای این طرح طراحی شده است و هر شهروند در این سامانه یک پروفایل داشته و صاحب یک کد کیوآر بوده و وضعیت آخرین آزمایش پی سی آر و واکسیناسیون در آن ثبت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز