خبرگزاری کار ایران

شناسایی عامل تیراندازی در مقابل شورای حل اختلاف خوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۸۱۴

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی خوی گفت: از شناسایی عامل تیراندازی در مقابل سوراخ حل اختلاف خوی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید صمدزاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه  صبح امروز، یکشنبه در مقابل یکی از شعب شورای اختلاف این شهرستان فردی با تیراندازی اقدام به هنجارشکنی اجتماعی کرده بود گفت: این فرد از سوی نیروهای انتظامی شناسایی  و پرونده کیفری علیه وی تشکیل شده و تحت پیگرد قرار گرفته است‌.

 صمدزاده اظهار داشت: در این حادثه فرد هنجارشکن در مقابل شعبه پنجم شورای اختلاف خوی اقدام به تیراندازی به سوی همسر خود کرده و وی را زخمی کرده است.

وی با تکذیب خبر جراحت یک وکیل دادگستری در این حادثه افزود: فرد ضارب در این حادثه پس از آنکه همسر خود را با سلاح گرم مورد هدف قرار داد از صحنه وقوع جرم متواری شد و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب خوی از تشکیل پرونده کیفری علیه این فرد هنجارشکن اجتماعی خبر داد و افزود: صیانت از امنیت و آسایش جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و به طور قطع اشد مجازات قانونی در انتظار چنین اشخاصی خواهد بود.

وی  موضوع این تیراندازی  را اختلاف خانوادگی  عنوان کرد و گفت: موضوع توسط پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز