خبرگزاری کار ایران

آذرباتری در خانه متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۷۹۷

تیم والیبال آذریاتری ارومیه با شکست مقابل شهرداری ورامین در خانه خود متوقف شد.

به گزارش ایلنا،در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال در فصل جاری، تیم والیبال آذرباتری ارومیه از ساعت ۱۵ امروز یک شنبه شانزدهم آبان ماه در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر ارومیه  مقابل تیم شهرداری ورامین  صف آرایی کرد و در خاتمه با نتیجه  ۳ بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

شاگردان‌ نفرزاده در تیم‌ آذرباتری ارومیه در  ست های اول، سوم و چهارم  بازی به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ و۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ بازی را واگذار کردند و تنها در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند.

ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه این بازی از حساسیت ویژه ای برخوردار بود گفت: با توجه به اینکه تیم شهرداری ورامین دیر بسته شد ولی خوشبختانه توانستیم  امروز این بازی حساس را در خانه حریف به سود خود به پایان برسانیم.

وی افزود:بازیکنان جوان آذر باتری بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و یک ست بازی را به سود خود پایان دادند.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری ورامین انگیزه بالایی برای حضور در بازی ها دارد افزود:تلاش می کنیم جز ۴ تیم برتر در لیگ برتر باشیم و به پلی آف صعود کنیم.

وی در مورد قرار گرفتن تیم آذر باتری ارومیه در بین ۸ تیم برتر لیگ والیبال گفت: تیم آذرباتری اگر جز هشت تیم برتر لیگ قرار گیرد شاهکار کرده و قطعا  آینده ای روشن برای تیم رقم زده خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز