خبرگزاری کار ایران

حمایت نماینده ارومیه از استاندار جدید:

تشخیص رئیس جمهور برای انتخاب معتمدیان در راستای دغدغه ما بود/ استاندار جدید از ظرفیت تبادلات مرزی استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۴۶

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:استاندار جدید آذربایجان غربی از ظرفیت های مرزی استان استفاده کند.

به گزارش ایلنا،سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان در مراسم‌ تکریم  و معارفه استاندار آذربایجان غربی  گفت: استاندار آذربایجان غربی از ظرفیت تبادل های تجاری مرزی استفاده کند و همچنین  پیگیر منطقه آزاد ارومیه-سرو و حتی فعال سازی بازارچه مرزی در منطقه سیلوانای ارومیه هم باشد.

ذاکر افزود: تشخیص رئیس جمهور برای انتخاب  معتمدیان در راستای دغدغه های همه ما بوده و لازم است همگی از  معتمدیان حمایت کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد:با شناختی  که معتمدیان از مشکلات استان دارد یقینا با کمک نخبگان استان خواهد توانست استان را به نحو احسن مدیریت کند.

ذاکر خاطر نشان کرد: نمایندگان استان  و سایر مسئولان استانی نیز باید  استاندار  را در جهت توسعه،رشد و شکوفایی استان یاری کنند.

وی ادامه داد:استفاده از نیروهای بومی و نخبه استان در مدیریت دستگاه‌های مختلف اجرایی، پرداخت به موضوع دیپلماسی مرزی، گردشگری و جاذبه های توریستی استان، توجه به ظرفیت های معدنی، رسیدگی به ظرفیت های کشاورزی و توسعه واحد های فراوری و تبدیلی کشاورزی از جمله انتظارات مردم استان از استاندار جدید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز