خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان:

کرونا خسارات جبران ناپذیری به صنعت گردشگری آذربایجان غربی وارد کرد/عدم همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات کرونایی گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۰۶۱

مدیر کل میراث گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: کرونا خسارات جبران ناپذیری به صنعت گردشگری استان وارد کرده است.

به گزارش ایلنا، جلیل جباری در نشست با فعالان و دست اندرکاران گردشگری استان با بیان اینکه کرونا خسارات جبران ناپذیری به گردشگری کشور و استان وارد کرده است، گفت: با شیوع کرونا فرصت‌های بی نظیری و روند رو به رشد گردشگری در استان با مخاطره روبرو شد و متاسفانه  گردشگری استان را با چالش های جدیدی روبرو کرد.

وی افزود: حمایت‌های انجام شده برای جبران بخشی از ضررهای کرونا به این صنعت تاثیرچندانی نداشته است و بسته حمایتی جدیدی تحت عنوان وام های کم بهره با تنفس طولانی پیشنهاد شده است که امید است با تخصیص این تسهیلات پیشنهادی بخشی از خسارات جبران شود.

جباری با انتقاد از عدم همکاری سیستم بانکی در ارایه تسهیلات به گردشگری به واسطه بروکراسی‌های طولانی و دست و پا گیر اظهار کرد: متاسفانه سیستم بانکی ما هنوز به این باور نرسیده است که گردشگری می‌تواند در کنار صنعت، کشاورزی و خدمات نقش موثری در رونق اقتصادی داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: با توجه به ظرفیت موجود در استان، گردشگری می‌تواند اشتغال پایدار در استان ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز