خبرگزاری کار ایران

برگزاری مرتب تمرینات تیم والیبال آذرباتری ارومیه/ در بهترین شرایط تیمی قرار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۰۶۲

سرپرست تیم آذرباتری ارومیه گفت: تمرینات تیم آذرباتری به صورت منظم در حال پیگیری است و در بهترین شرایط تیمی قرار داریم.

سالار پاسبانی در گفت و گو با ایلنا، اظهار کرد: برای فصل جاری لیگ، با جذب فیزیوتراپ، ماساژور، روان شناس و ایجاد بخشی به عنوان روابط عمومی باشگاه، درصدد رفع نواقص سال گذشته بودیم.

پاسبانی درباره عدم حضور علیرضا شاه علی در تمرینات تیم نیز گفت: شاه علی یک مصدومیت جزیی دارد که هم اینک در تهران زیرنظر پزشک مراحل درمان آسیب دیدگی خود را طی می کند، و در روز های آینده به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

پاسبانی با اشاره به اینکه با همکاری باشگاه شهرداری ارومیه، متین احمدی را به عنوان‌ بازیکن دفاع وسط جذب تیم کردیم؛ خاطر نشان ساخت: پس از پایان اردوی تیم ملی والیبال جوانان، متین احمدی به اردوی تیم آذرباتری ملحق خواهد شد.

سرپرست آذرباتری ارومیه با بیان اینکه به تمامی مربیان بومی ارزش و احترام خاصی قائلم؛ افزود: رحمان رئوفی یکی از علل موفقیت تیم شهرداری گنبد در فصل گذشته بوده است. او نعمت بزرگی برایمان محسوب میشود و پس از اتمام مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی، دوباره تمرینات گروهی تیم را زیر نظر خواهند گرفت.

پاسبانی ادامه داد: خوشبختانه در تمامی پست ها بازیکنان باتجربه ای جذب کرده ایم که سابقه چندین سال بازی در لیگ برتر را داشته اند و در کنار این بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوان و بومی که سابقه حضور در اردوی های ملی را دارند به کار گرفته خواهند شد، بازیکنانی که آینده والیبال‌ ارومیه رو رقم خواهند زد.

سرپرست آذرباتری ارومیه با بیان این موضوع که جامعه والیبال ارومیه از این تیمی که برای فصل ۱۴۰۰ تشکیل داده ایم ، ابراز رضایت وخوشنودی میکنند، افزود: شک نکنید جذاب ترین، بی حاشیه ترین و دوست داشتنی ترین تیم سالیان اخیر والیبال ارومیه رو خواهیم داشت.

پاسبانی تصریح کرد: در باشگاه آذرباتری سلسله مراتبی داریم و هرکس در جایگاه خودش فقط می تواند اظهار نظر نماید، و بیان این موضوع که تمام موارد در باشگاه به بنده یا یک فرد خاصی ختم میشود کذب محض میباشد.

سرپرست تیم آذرباتری خاطر نشان ساخت:علاوه بر اینکه اعضای تیم بر علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند، با پیگیری های باشگاه نیز، اصحاب محترم رسانه والیبال ارومیه نیز واکسن کرونا تزریق نمودند.

پاسبانی با اعلام اینکه هواداران والیبال ارومیه نباید هیچ انتظاری از عدم بکارگیری برخی بازیکنان بومی در ترکیب تیمهای ارومیه را داشته باشند، چون در ورزش حرفه ای کنونی، پول مهمتر از قول و قرارها و پایبندی به عهدها است.

سرپرست آذرباتری افزود: بعضی از مربیان وبازیکنان، برخلاف توافقات انجام شده با باشگاه آذرباتری، با پیشنهادهای دو یا سه برابری به تیم آذرباتری پشت کردند!! ولی تا زمانی که بنده در این باشگاه حضور دارم این عزیزان جایی در آذرباتری نخواهند داشت.

پاسبانی در پایان گفت: حضور تماشاگران در سالن غدیر ارومیه و حمایت آنها از این تیم های ارومیه به بزرگترین آرزویم تبدیل شده است، که امیدوارم با راهکار مسئولین، امسال شاهد حضور هواداران عزیز در سالن غدیر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز