خبرگزاری کار ایران

کرونا ۱۸ خانواده در آذربایجان غربی را داغدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۰۷۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی شبانه روز گذشته یک هزار و ۴۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده و ۱۸ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

جواد آقازاده در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: طی شبانه روز گذشته یک هزار و ۴۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده و ۳۳۰ نفر از  آن‌ها در بیمارستان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: درحال حاضر یک هزار و ۶۰۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۲۶۸ نفر در بخش های مراقب های ویژه بستری هستند و ۵۳ نفر هم با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می کنند.

وی عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۸ بیمار بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند؛ که از این تعداد ۱۲ فوتی مربوط به ارومیه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان وضعیت شیوع کرونا در استان را بسیار نامناسب بیان کرد و گفت متوسط ابتلا به کرونا در استان هر یک دقیقه یک نفر است.

آقازاده گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون پنج هزار. و ۱۱۷ نفر از هم استانی های عزیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز