خبرگزاری کار ایران

افزایش ۶۶ درصدی فوتی‌ها بر اثر غرق شدگی در منابع آبی آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۰۰

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ نفر بر اثر حوادث ناشی از غرق شدگی در منابع آبی از جمله رودخانه‌ها، مخازن آبی پشت سدها و کانال‌های آب در استان جان خود را از دست داده‌اند.

باقر بهرامی در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا تعدادی از افراد بدون توجه به هشدارها و اطلاعیه‌های داده شده در سدها تاسیسات آبی آذربایجان‌غربی شنا می‌کنند و این امر همواره با خطرهای جانی و احتمال غرق شدن همراه بوده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۲۷ مورد غرق شدگی به مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اعزام شده‌اند که از این تعداد هفت نفر نجات یافته و ۲۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی یادآور شد: این تعداد قربانی‌ها و فوتی‌ها بر اثر غرق شدگی در منابع آبی استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۶درصد افزایش یافته است.

بهرامی خاطرنشان کرد: در امسال افراد اعزامی بر اثر غرق شدگی به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع افراد غرق شده در منابع آبی استان تعداد یک نفر در دریاچه ارومیه، ۱۲ نفر در رودخانه‌ها، هفت نفر در سدها، سه نفر در استخر، یک نفر در کانال آب و ۲ نفر در چاه آب و یک نفر در سایر منابع آبی فوت شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز