خبرگزاری کار ایران

ارتقای کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهرستان خوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۳۵۷

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از استمرار تلاش‌ها و اقدامات ویژه آبفای شهرستان خوی در ارتقای کمیت و کیفیت آب روستاهای شهرستان خبر داد.

 ابراهیم اصغرنژاد در گفت‌وگو با ایلنا، بیان کرد: از زمان یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستائی  تا به امروز با وجود مشکلات و کمبودهای شدید زیرساختی، تاسیساتی و منابع، تلاش‌ها و اقدامات ویژه‌ای برای ارتقای کمی و کیفی آب این روستاها از سوی شرکت آب و فاضلاب خوی انجام شده است. 

اصغرنژاد افزود: اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدامی هدفمند و رو به جلو بود که در همین مدت نیز بسیاری از مشکل آب‌رسانی در روستاها را برطرف کرده است.

وی به اقدامات انجام‌شده در این زمینه اشاره کرد و افزود: اقداماتی که در این مدت انجام شده شامل  بازسازی شبکه و چاه‌های تامین‌کننده آب ، توسعه شبکه آب ، حفر چاه و ... در روستاهای شهرستان است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت خاطر نشان کرد :با یکپارچه سازی این شرکت‌ها و هم افزایی امکانات و خدمات شاهد تحولی در عرصه ارائه خدمات و تامین امکانات برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مشترکان آب شهری و روستایی هستیم.

به گزارش ایلنا، شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به بیش از ۱۲۰ هزار  مشترک آب شهری و روستائی خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز