خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان خبر داد:

تخلف ۲۵ درصدی ترددهای جاده ای آذربایجان غربی در نوروز / سرعت غیرمجاز در صدر تخلفات

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۲۶۶

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تخلف ۲۵ درصدی ترددهای جاده ای در نوروز سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، بابک قهرمانی با بیان این خبر گفت: براساس آمار ثبت شده توسط سامانه های هوشمند این مرکز از مجموع ترددهای جاده ای استان بالغ بر ۲۵ درصد تخلف بوده که سرعت غیرمجاز رتبه نخست را داراست.

قهرمانی ادامه داد: از ۲۵ اسفند ماه ۹۹ تا پنجم فروردین ماه در حدود ۴/۵ میلیون تردد در محورهای ارتباطی استان انجام شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل بیش از ۶۶ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ساعت ۲۱الی۲۲ زمان اوج تردد در محورهای ارتباطی استان طی اجرای طرح نوروز ۱۴۰۰ است، اضافه کرد: از مجموع ترددهای انجام شده ۴ میلیون تردد مربوط به خودروی سواری و وانت بار و مابقی نیز مربوط به ناوگان عمومی مسافر و بار است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ۸۰۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است که محورهای میاندوآب – ملکان، بوکان – سقز، مرند – ایواوغلی و شهید کلانتری بیشترین ترددهای ناوگان ورودی و خروجی از استان را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز