خبرگزاری کار ایران

جلیلی نژاد خبر داد:

رویداد کارآفرین شو با طعم فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۱۵۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات‌آذربایجان‌غربی از برگزاری رویداد کارآفرین شو با طعم فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: این رویداد با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی و صندوق کارآفرینی امید استان در راستای تفاهمنامه موجود با وزارت ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، قاسم جلیلی‌نژاد در دومین نشست کارگروه وام های وجوه دار شده حمایت از شرکت ها و تعاونی های فعال در حوزه فاوای استان را در قالب ۱۰ طرح حمایتی عنوان کرد و گفت:این تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده به کلیه شرکت های خصوصی و تعاونی های دارای قرارداد فعال با دستگاه های دولتی و عمومی در قالب افراد حقوقی و برای استارت آپ ها و کسب و کارهای نو پای دارای ایده در قالب افراد پرداخت می شود.

مدیر کل ارتباطات استان تصریح کرد: این تسهیلات برای افراد حقیقی ۵۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد و برای افراد حقوقی ۱۵۰ میلیون تومان با همان نرخ است.

جلیلی نژاد، با اشاره به برگزاری رویداد کارآفرین شو گفت: هدف از این رویداد ایجاد اشتغال پایدار در حوزه فاوای استان و حمایت از کسب و کارهای نو پا است و حمایت از طرح های برگزیده در قالب ارائه تسهیلات مادی وتامین محل عملیاتی کردن طرح صورت می پذیرد.

بر اساس این گزارش مهلت ارسال طرح ها تا روز چهار شنبه ۸ بهمن ماه ۹۹ و زمان برگزاری رویداد روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹ بوده و شرکت برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز