خبرگزاری کار ایران

درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در مسابقه نقاشی «بازی‌های بومی‌محلی»

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۳۲۲

شش عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی عناوین برگزیده اول تا سوم مسابقه نقاشی «بازی‌های بومی‌محلی» را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، شش عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی عناوین برگزیده اول تا سوم مسابقه نقاشی «بازی‌های بومی‌محلی» را کسب کردند.

این مسابقه در حاشیه دومین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد و بیش از ۳۳۴ اثر از سوی کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

 کیلان حکمتی ۹ ساله عضو کانون بوکان عنوان برگزیده اول این مسابقه را از آن خود کرد، سنا ابراهیمی ۸ ساله عضو مرکز سردشت، هستی سلیمان زاده ۱۲ ساله عضو مجتمع شهید فرخی ارومیه و معصومه سبحانی نیا ۱۴ ساله عضو مرکز شماره ۲ مهاباد عنوان برگزیده دوم را کسب کردند و حامده سعیدی و نغمه پور حسن اعضای مرکز شماره ۲ ارومیه به عنوان برگزیده سوم این مسابقه معرفی شدند. 

این آثار از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد داوری و برگزیدگان در سه گروه معرفی شدند.

پیش از این قرار بود در اسفند ۱۳۹۸ برگزیدگان به شهر کاشان دعوت و از آن‌ها تجلیل شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه به‌صورت حضوری لغو و اکنون برگزیده‌ها معرفی و جوایزشان ارسال می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز