خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

تداوم برنامه‌های بهزیستی همراه با شکوفایی استعداد، نشاط و خلاقیت

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۳۷۳

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از کودکان برگزیده در "جشنواره حرکت" ، برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها را عاملی برای شکوفایی استعدادها، نشاط و بروز خلاقیت ها در دوران کرونایی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، فرگل صحاف در این آیین که با حضور  کودکان برگزیده، خانواده و مربیان مهدهای کودک شرکت کننده برگزار شد؛ ارتقاء سلامت جسمی روانی کودکان در این ایام را بسیار حائز اهمیت دانست .

وی نقش والدین و مربیان مهدها در رشد فکری و آموزش مهارت های زندگی به کودکان را بسیار مهم توصیف کرد و برگزاری جشنواره های ویژه کودکان مهدها را جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان مفید و موثر بیان کرد.

مهتاب منصوری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان نیز در این آیین با ارایه گزارشی، از تداوم برنامه های مشترک با هماهنگی و همکاری روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی و کانون مهدهای کودک استان در راستای سلامت و استحکام ساختار تربیتی کودکان، خبر داد و افزود : جشنواره حرکت با هدف ایجاد بستر مناسب برای اوقات فراغت کودکان، آموزش  والدین، مربیان و ایجاد زمینه های بروز خلاقیت و پرورش استعدادها و ارتقای سلامت جسمانی و روحی کودکان ترتیب داده شده است.

منصوری افزود: در این جشنواره که به علت محدودیت های کرونایی بصورت مجازی برگزار شد، افزون بر ۱۲۰ اثر دریافت و پس از داوری، ۱۵  شرکت کننده از آثار کودکان عزیز، برگزیده و معرفی شدند.

گفتنی است، در این آیین بصورت نمادین از  پنج نفر از کودکان برتر و مدیران مهدهای کودک آنان با اهدای لوح و جوایز ، تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز