خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تبریز :

ما شورای شهر هستیم، نه شورای شهرداری/شهرداری نواقصات شهری را رفع کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۱۲۸

رئیس شورای شهر تبریز گفت: در آغاز شورای پنجم بر اجرای تمامی وظایف خود قسم یاد کرده ایم و مقرر شده تا در توسعه و آبادانی شهر کوشا باشیم و اقدامات شورای شهر برای بهبود وضعیت شهر است چرا که ما شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری و شهرداری باید نواقص شهر را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ شهرام دبیری امروز یکشنبه-7مهرماه-  در آغاز جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز و‌در نطق پیش از دستور خود  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشانی، اعلام کرد: امروز همچنین روز بزرگداشت شمس و فردا روز جهانی بزرگداشت مولوی است می توانیم با استناد به حضور این شاعران، جاذبه های گردشگری بسیاری در استان ایجاد کنیم.

رئیس شورای شهر تبریز نیز با اشاره به روز جهانی ناشنوایان تاکید کرد: باید در راستای بهبود رفاه شهری برای این قشر اقدامات بیشتری انجام دهیم.

وی اعلام کرد: در آغاز شورای پنجم بر اجرای تمامی وظایف خود قسم یاد کرده‌ایم و مقرر شده تا در توسعه و آبادانی شهر  کوشا باشیم و اقدامات شورای شهر برای بهبود وضعیت شهر است چرا که ما شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری.

وی در باره تعامل اعضای شورای شهر با نمایندگان مجلس اظهار کرد: تلاش داریم با نمایندگان مجلس روابط مستحکم تری داشته باشیم تا برای افزایش میزان درآمد شهرداری تبریز از نمایندگان کمک هایی دریافت کنیم.

دبیری با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف در نظر گرفتن چشم انداز‌هایی است که موجب توسعه شهر می‌شود، گفت: رفع نواقص موجود و رسیدگی به خواست شهروندان همچون آسفالت خیابان‌ها،تکمیل پروژه مقبره الشعرا، اصلاح خط کشی خیابان ها، تکمیل پارک بزرگ، خرید اتوبوس و مینی بوس، تکمیل خط یک مترو و … از دیگر اهداف این شورا است .

وی افزود: همچنین انتظار افزایش میزان فعالیت کمیسیون های شورای اسلامی شهر تبریز را داریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز