خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

95 درصد از آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران اطفا شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۸۹۲

فرماندار خداآفرین گفت: آتش‌سوزی در جنگل‌های ارسباران که از چند روز گذشته شروع شده تا حدود 95 درصد اطفا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیری راد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضیعت آتش‌سوزی در جنگل‌های ارسباران گفت: آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران از 28 مرداد شروع شده بود که توانستیم با کمک نیروهای مردمی و امدادی آتش را در چند روز گذشته اطفا کنیم ولی متاسفانه شعله‌های آتش از دیروز در جنگل شعله‌ور شدند که پس از ساعت ها تلاش امروز بیش از 95 درصد از آتش را اطفا کردیم و فقط 5 درصد آن هم به صورت لکه گیری و پاکسازی است.

وی در مورد حضور نیروهای مردمی برای مهار آتش ادامه داد: نیروی‌های مردمی بومی و نیروهای امدادی شهرستان های همسایه نیز ما را در امر اطفای حریق یاری کردند.
 

امیری راد افزود: امروز در امر اطفای حریق نیروهای ارتش دلاور و سپاه پاسدارن و بسیج از صبح در حال تلاش برای اطفای آتش هستند که تقریبا موفقیت آمیز بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: از قول بنده مصاحبه هایی در فضای مجازی درباره آتش سوزی ها در حال منتشر شدن است که بنده کلیه آنها را تکذیب کرده و اعلام می‌کنم که اولین مصاحبه من درباره آتش‌سوزی با خبرگزاری ایلنا بوده است.

فرماندار خداآفرین در پایان گفت: با هماهنگی های انجام شده با استانداری هلی کوپتر ها در صورت اعلام نیاز ما از تبریز به منطقه اعزام خواهند شد که فعلا با اطفای 95 درصد از حجم آتش در این منطقه فعلا نیازی به استفاده از هلیکوپتر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز