خبرگزاری کار ایران

رییس فراکسیون کارگری شورای شهر خبر داد:

تبدیل وضعیت تمامی پرسنل تامین نیرو/ دفاع تمام قد شهردار تبریز از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۰۶۴

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شرایط برای تبدیل وضعیت تمامی پرسنل شرکتی و تامین نیرو فراهم خواهد شد.

به گزارش ایلنا، کریم صادقزاده تبریزی در خصوص صدور بخشنامه وزیر کشور در مورد تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی و تامین نیروی شهرداری، عنوان داشت: به جرات می توانم بگویم که در وضعیت کنونی شهرداری ها در کشور، شهرداری تبریز تنها نهادی است که برای ارتقای امنیت شغلی و اجتماعی پرسنل مجموعه بصورت شبانه روزی در حال تلاش است.

رییس فراکسیون کارگری شورای شهر افزود: شهین باهر در جلساتی که در کمیته کارشناسی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و دولت بعنوان نماینده شهرداران کشور حاضر بود بصورت اعتقادی در جهت حفظ کرامت انسانی کارگران و پرسنل شهرداری تبریز صحبت کرده و بصورت تمام قد از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و تامین نیرو دفاع کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات شهردار تبریز در مورد تلاش برای تبدیل وضعیت پرسنل، خاطرنشان کرد: در بخشنامه ارسالی وزارت کشور به صراحت به نحوه تبدیل وضعیت و تبدیل قراردادهای پرسنل اشاره شده است و‌ با توجه به مذاکرات صورت گرفته با شهردار و‌ مهندس موحد نیا بعنوان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی تقریبا شرایط تبدیل وضعیت برای تمام نیروهای قرارداری و تامین نیرو شهرداری تبریز فراهم است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هیچ یک از شایعات مطرح شده در فضای مجازی در مورد تبدیل وضعیت ها صحت ندارد، تصریح  کرد: افراد دارای تحصیلات تکمیلی و با سابقه در اولویت تبدیل وضعیت خواهند بود و هدف از این کار افزایش ثبات و امنیت شغلی کارگنان و کارگران تامین نیرو و شرکتی شهرداری تبریز است.

صادقزاده افزود: طبق بخشنامه ارسالی وزیر محترم کشور رعایت اصل شایسته سالاری و بکارگیری افراد متخصص مورد نیاز با ساختار سازمانی با مدارک تحصیلی دانشگاهی از جمله معیارهای انتخاب افراد برای تبدیل وضعیت خواهد بود.

وی همچنین یادآور شد: طبق اعلام ‌شهین باهر واحدهای مرتبط برای تشکیل جلسات هماهنگی و اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغی مامور شده اند.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر همچنین خطاب به شهردار تبریز، اذعان داشت: از شهردار محترم تقاضا دارم که تدابیر لازم جهت اجرای دقیق بخشنامه ارسالی را با رعایت کامل عدالت در راستای تامین امنیت شغلی، کاری و‌ مالی پرسنل شهرداری تبریز بکار گیرند تا حقی از هیچکدام از کارکنان شهرداری تبریز ضایع نشود.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز در پایان تصریح کرد: طبق ماده ۲ قانون‌اداری و استخدامی کارکنان شهرداری های سراسر کشور، کارکنان شهرداری ها در پنج گروه کارمندان رسمی و پیمانی، قراردادی انجام کار معین، کارگران دائم و کارکنان دارای قرارداد موقت مشاغل کارگری سازماندهی می شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز