خبرگزاری کار ایران

بابایی خبر داد:

پنجمین جشنواره ملی کباب در بناب برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۸۶

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بناب از برگزاری پنجمین جشنواره ملی«کباب بناب» در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، فرج بابایی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۹ مرداد الی یکم شهریور برگزار خواهد شد، افزود: پنجمین جشنواره ملی کباب قرار است به مدت چهار روز در کنار قوبی چای در محل پارک ملت این شهرستان برگزار شود.

وی از تشکیل کمیته‌های اجرایی در این جشنواره خبر داد و گفت: این کمیته ها متشکل از ادارات صمت، میراث فرهنگی، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی خواهند بود.
 
بابایی افزود: شرح وظایف و اختیارات این کمیته ها به طور دقیق مشخص شده است که مطمئنا این تقسیم وظایف موجب برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر پنجمین جشنواره ملی کباب بناب خواهد شد .
 
وی از حضور هنرمندان وصنعتگران بومی و غیر بومی در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: همانند چهار دوره قبلی غرفه های فروش و عرضه صنایع دستی در این جشنواره برپا می‌شود تا هنرمندان بومی و در اولویت بعدی غیر بومی‌ها بتوانند آثار خود را به نمایش و فروش بگذارند .
 
گفتنی است؛ شهرستان بناب با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ باب کباب پزی درآن  فعالیت می کنندکه به عنوان یک صنعت اشتغال زا در این شهرستان قابل توسعه است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز