خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو در گفت وگو با ایلنا:

زیر ساخت‌های فرهنگی-اجتماعی سهند متناسب با توسعه عمرانی نیست/ سهند شهری فاقد فضای تفریحی برای شهروندان

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۴۹۹

فرماندار اسکو گفت: در تلاشیم تا با برنامه ریزی دقیق، توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر جدید سهند را همگام با توسعه عمرانی آن به پیش بریم.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، بابک رضی‌منش در گفت وگو با ایلنا گفت: رویکرد دستگاه اجرایی شهرستان به توسعه شهر سهند تغییر کرده و نشانه های این تغییر رویکرد را می توان در اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی متنوع از جمله « همایش صمیمیت پایدار در خانواده » در این شهر جست و جو کرد.

وی در توضیح این مطلب افزود: معتقدیم زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر سهند متناسب با توسعه عمرانی این شهر رشد نیافته است و بنابر این گسترش زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرماندار اسکو ادامه داد: شهر سهند با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر، هنوز از فضاهای تفریحی، فرهنگی و آموزشی کافی برخوردار نیست و نگاه صرف به توسعه عمرانی شهر باید تغییر کند.

وی دستور کار این مجموعه را پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر سهند دانست و گفت: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش شور و نشاط اجتماعی و حرکت به سمت ایجاد شهری مدرن با شاخص های زندگی سالم، مطلوب و آبرومند از اهداف اصلی این مجموعه بین بخشی است.

فرماندار اسکو در پایان گفت: توسعه زیرساخت های تفریحی، ورزشی، بهداشتی و آموزشی در شهر سهند باید متناسب با توسعه فیزیکی شهر باشد و این امر در راس برنامه های توسعه ای شهر سهند قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز