خبرگزاری کار ایران

ایلنا با آمار و ارقام گزارش می‌دهد؛

تراکتورِ تقوی به دنبال دومی در نیم‌فصل / ژنرال همچنان رکورددار است

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۰۱۸

تراکتورسازان در صورت برتری بر فولاد با دومین عملکرد برتر خود در نیم‌فصل‌های لیگ برتر از نظر کسب امتیاز برابری خواهند کرد.

به گزارش ایلنا،تراکتورسازی که با حضور در مکان چهارم جدول لیگ برتر فوتبال یکی از مدعیان قهرمانی قلمداد می‌شود، روز جمعه در آخرین گام از دور رفت این رقابت‌ها در تبریز به مصاف میهمانش فولاد خوزستان می‌رود.

شاگردان محمد تقوی اگر بتوانند در این بازی خانگی با پیروزی و امتیاز کامل از میدان خارج شوند، دومین عملکرد برتر تاریخ این تیم در پایان نیم‌فصل‌های لیگ برتر را به لحاظ کسب امتیاز ثبت خواهند کرد.

طبق آمار و ارقام، بیشترین امتیازی که تراکتورسازان تا پایان دور رفت ادوار مختلف لیگ برتر کسب کرده‌اند به لیگ شانزدهم با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی برمی‌گردد که این تیم موفق شد با رکورد 30 امتیاز به تعطیلات نیم‌فصل برود.

البته تراکتورِ لیگ هجدهم در صورت 29 امتیازی شدن در نیم‌فصل با تراکتورِ لیگ یازدهم که با هدایت قلعه‌نویی توانسته بود امتیاز مشابه کسب کند، برابری خواهد کرد با این تفاوت که 2 بازی کمتر نسبت به آن دوره برگزار می‌کند.

این درحالی است که به لحاظ رتبه نیز تیم تحت فرمان رسول خطیبی در لیگ چهاردهم که با 28 امتیاز صدرنشین و قهرمان نیم‌فصل شد، همچنان بهترین مقام نیم‌فصل‌های تراکتور را در اختیار داشته و دست نیافتنی بوده است.

بر اساس احتمالات، سرخ‌پوشان در بهترین حالت نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال را با 29 امتیاز و مکان سومی می‌توانند به اتمام برسانند و در بدترین حالت نیز 26 امتیاز با جایگاه پنجمی حاصل کار این تیم در خاتمه دور رفت خواهد بود.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه - 23 آذر ماه - راس ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز