خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس خبرگان در همایش بسیجیان:

آذربایجان سنگر باشکوه دفاع از نظام اسلامی است/ رزمایش اقتدار بسیج، نمایش وحدت است

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۰۶۰

عضو مجلس خبرگان در همایش رسول الله بسیجیان گفت: درس امروز ما درس پاسداری از نهضت الهی است.

به گزارش ایلنا، رزمایش محمد الرسول الله بسیجیان همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار شد. در این برنامه سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان اظهار داشت: آذربایجان سنگر باشکوه دفاع از نظام اسلامی است و رزمایش اقتدار بسیج، رزمایش وحدت است. آنچه مهم است این ایام، ایام آزادگان کربلاست. آنها اطاعت از نهضت الهی را به ما آموختند.

وی ادامه داد: درس امروز ما درس پاسداری از نهضت الهی است. ما باید بیاموزیم که از انقلاب، سجاد و زینب وار پاسداری کنیم.

خاتمی متذکر شد: دشمن در چهلمین سال انقلاب درصدد براندازی انقلاب اسلامی است که امکان‌پذیر نیست و نخواهد بود. مطمئن باشید دشمنان ملت این آرزوی خود را به گور خواهند برد. مردم نباید فریب دشمن را از طریق فضای مجازی بخورند.

عضو مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: بی تردید دست خدا با این ملت است. ما باید به وظیفه خود عمل کنیم که آن هم پاسداری از سرمایه های نظام است.

خاتمی سرمایه های نظام جمهوری اسلامی را این چنین عنوان کرد: ۱-حضور در صحنه ۲-دین، معنویت،صلح و عشق به آل الله ۳-سرمایه امید به آینده ۴-فرهنگ ما می‌توانیم ۵-استکبار ستیزی و نفرت از استکبار ۶-وحدت ملت ۷-نیروهای مسلح توانمند و ۸-ولایتمداری.

وی در پایان متذکر شد: کشور ما دوسرمایه گرانقدر دارد؛ اولین سرمایه رهبری توانمند و دومین سرمایه این نظام مردم هستند.

سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا در ابتدای این مراسم گفت: این تجمع تجدید میثاق مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری است. 

وی افزود: این رزمایش در سه مرحله در قالب ۳۲۴ طرح شش هزار نفری انجام می شود.

عابدین خرم در پایان خاطر نشان کرد: آذربایجان نقطه ثقل مردم ایران و وفاداری ویژگی مردم آذربایجان است و به عنوان خادم دست تمامی بسیجیان را می‌بوسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز