خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز در مجلس:

مردم فریب دشمنان را نخورند/ امیدوارم دولت بتواند با مدیریت صحیح مشکلات اقتصادی را حل کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۶۰

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور گفت: امیدوارم دولت، برای حل مشکلات کشور اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، زهرا ساعی با اشاره به مشکلات شدید اقتصادی مردم در ماه های اخیر و نوسانات نرخ ارز در جامعه گفت: متاسفانه عدم مدیریت صحیح مشکلات اخیر از سوی برخی مسئولان باعث تشدید مشکلات اقتصادی و معیشتی و افزایش تبلیغات مسموم رسانه‌های استکباری بر علیه جمهوری اسلامی شده است.

وی با انتقاد شدید از سیاست خصمانه برخی رسانه های وابسته به غرب در ارتباط با تشویق مردم به احتکار خانگی عنوان کرد: مردم فهیم کشورمان باید آگاه باشند و فریب دشمنان را نخورند. به تناسب افزایش تقاضای مردم نیز، برخی اصناف و تولیدکنندگان از این فرصت سواستفاده کرده و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را به چندین برابر قیمت اصلی می‌فروشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین از دستگاه های نظارتی خواست که در راستای تلاش برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، با اخلالگران اقتصادی بر اساس قانون برخورد کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک دولت بتواند با مدیریت صحیح مسائل اقتصادی، مشکلات مردم را مرتفع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز