خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

توریسم ورزشی یکی از راه‌های معرفی پتانسیل "تبریز 2018" است

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۱۷۴

فرماندار تبریز گفت: توریسم ورزشی یکی از راه‌های معرفی پتانسیل "تبریز 2018" است.

به گزارش ایلنا، علیار راستگو در مراسم افتتاحیه سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان اظهار کرد: در شرایط امروزی جهان به ویژه شرایطی که کشورهای همسایه ما دارند، برگزاری یک تور بین‌المللی در سطح استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل مفهومی بزرگ و پر معنی دارد که همان وجود امنیت بسیار بالا در این سه استان و جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: خطابم به مهمانان خارجی است که هر زمان از شب در تبریز و یا شهرستان‌های دیگر ما خواستند  بروند،  امینت کاملا برقرار است. 

فرماندار تبریز ادامه داد: هدف دوم این تور، پرداختن به موضوع گردشگری است. در سال 2018 تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام انتخاب شده که توریسم ورزشی یکی از راه‌های معرفی پتانسیل این شهر است. برگزاری این تور نیز در همین راستا پیش‌بینی‌شده و در حال اجراست.

سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، از هشتم تا سیزدهم مهر ماه برگزار می‌شود و تیم‌هایی از کشورهای قزاقستان، آلمان، لیتوانی، بلژیک، هلند، جمهوری آذربایجان، روسیه، چک و جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز