خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

سرمایه‌گذاری در آموزش، اساسی‌ترین ارکان سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۰۱

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که زندگی بشر با علم، تعلیم، آموزش و تحصیل عجین شده است، گفت: آموزش و پرورش ما محل پرورش بوده به طوری که رفتار، گفتار، اظهار نظر و حتی نحوه‌ پوشش معلمان روی دانش آموزان تاثیر گذار است.

به گزارش ایلنا،مجید خدابخش در مراسم زنگ آغاز تحصیلی۹۷، با بیان این‌که امروز ۶۸۰ هزار دانش آموز وارد مدارس استان شدند، اظهار کرد:به‌رغم بازنشستگی دو هزار و ۴۰۰ نفر از مجموعه همکاران آموزش و پرورش، تمامی کلاس‌ها در استان به طور کامل برگزار شد.

وی افزود: در برخی روستاهای استان مدارسی وجود دارد که تعداد دانش آموزان آن به تعداد انگشتان دست نمی‌رسد، ولی با این حال دارای کلاس، معلم و سرویس مدرسه هستند و این کار ارزشمند مایه‌ افتخار نظام است.

 

وی با بیان این‌که اکنون توسعه فضای الکترونیک در حوزه‌ مسائل ارزشی کار بسیار سخت شده است، افزود: تولید محتوا در فضای مجازی یکی از کارهای اولویت دار و مهم معلمان برای تحصیل و علم آموزی باشد.
 
خدابخش با اشاره به اینکه مدیر و معلم مسلط به تکنولوژی پیشرفته  و به روز می‌توانند در راستای ارتقا سطح آموزشی دانش آموزان موثر واقع شوند، افزود: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش از اساسی‌ترین ارکان سرمایه‌گذاری کشور است، امیدوارم دانش آموزان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی در عرصه‌های علم و تربیت جزو برترین‌ها باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز