خبرگزاری کار ایران

برترین داور والیبال کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

داوری والیبال ایران پیشرفت محسوسی داشته است/ امیدوارم شهرداری تبریز منحل نشود

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۰۱

برترین داور والیبال کشور گفت: داوری والیبال ایران پیشرفت محسوس و بسیار خوبی داشته است.

مرتضی اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، در خصوص انتخابش به عنوان برترین داور والیبال کشور در سال 1396، اظهار داشت: از این بابت خیلی خوشحالم، چون توانستم برای دومین بار پیاپی این عنوان را کسب کنم.

وی ادامه داد: انتخاب عنوان برترین داور از سوی کارشناسان با نظرات فنی مشخص می‌شود که من بالاترین نمره را داشتم. حدود 22 سال است که کار داوری در والیبال را آغاز کردم و همیشه تلاش کردم که بهترین باشم.

داور بین‌المللی تبریز در خصوص پیشرفت داوری تصریح کرد: داوری در والیبال ایران بسیار پیشرفت خوبی داشته است، من در چندین مسابقات بین‌المللی و آسیایی حضور داشتم اما به دلیل حضور تیم ملی در فینال رقابت‌ها، نتوانستم در فینال قضاوت کنم. فرهاد شاهمیری به عنوان داور بین‌المللی در چندین رقابت‌های جهانی و المپیک حضور داشته است. ابراهیم فیروزی هم به عنوان داور تبریزی در چندین رقابت‌های جهانی هم حضور داشته است که این 2 داور بین‌المللی، افتخار بزرگی برای داوران ایران هستند.

اکرمی در ارتباط با وضعیت بلاتکلیف تنها تیم والیبال تبریز، تیم شهرداری تبریز گفت: از این بابت خیلی ناراحت و متاسفم که تنها تیم والیبال در تبریز به وضعیت نامشخص گرفتار شده است. امیدوارم حداقل این سازمان از بازیکنان بومی و محلی خود استفاده کند و در لیگ برتر تیمداری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز