خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگویی مطرح شد؛

هادی: همیشه به عنوان سرباز انجام وظیفه کردم/ مسئولان حمایت و توجه خوبی به کشتی ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۲۰

دارنده دو نشان طلای متوالی کشتی آزاد بازی‌های آسیایی گفت: همیشه سعی کردم به عنوان سرباز برای مردم کشورم انجام وظیفه کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، پرویز هادی درباره برگزاری مراسم تقدیر از مدال آوران کشتی بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: از افرادی که زحمات ما را دیدند تشکر می‌کنم، کشتی همیشه پرافتخار بوده و سعی کرده پرچم ایران را در تمام میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورد.

وی ادامه داد: ما هم همواره سعی کرده‌ایم به عنوان سرباز انجام وظیفه کنیم تا دل مردم عزیزمان شاد شود. از حامی مالی فدراسیون کشتی و دکتر قاسمی که همواره در کنار این رشته بودند تشکر می‌کنم که بلافاصله بعد از اتمام بازی‌های آسیایی زحمات ما را دیدند. به خاطر حمایت‌هایی که از کشتی می‌شود تشکر می‌کنم چون باعث ایجاد انگیزه و روحیه در آستانه مسابقات جهانی شد.

آزادکار ملی‌پوش آذربایجان‌شرقی با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی گفت: تلاش می‌کنم بتوانم خودم را برای حضور در مسابقات جهانی به کادر فنی تحمیل کنم، کار بسیار سختی هم در بین رقبای داخلی و هم رقبای خارجی دارم اما تلاش می‌کنم با بالاترین میزان آمادگی به این رقابت‌ها گام بگذارم.

هادی متذکر شد: متأسفانه کشتی در این مدت همواره مظلوم واقع شده و مسئولان ورزش آنطور که باید و شاید از این رشته حمایت نمی‌کنند. همواره این موضوع را مطرح کرده‌ایم اما گوش شنوایی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً چند تورنمنت بین‌المللی را به دلیل مشکلات مالی از دست داده‌ایم در حالیکه به خیلی از سازمان‌ها ارز دولتی تعلق می‌گیرد اما ورزش و کشتی از این موضوع محروم است.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون و 2018 جاکارتا عنوان داشت: متأسفانه کشتی فقط در حرف ورزش اول کشور است. در کشورهایی مانند روسیه، ترکیه و آذربایجان کشتی‌گیران با هواپیمای شخصی تردد می‌کنند و به دیدار رئیس جمهور کشورشان می‌روند و دغدغه‌ای برای حضور در اردوها و مسابقات ندارند.

سنگین وزن تیم ملی در خاتمه با گلایه از وضعیت کشتی کشور گفت: با وجود اینکه مردم ایران علاقه زیادی به کشتی دارند، اما مسئولان حمایت و توجه خوبی ندارند و تنها شفاهی از کشتی حمایت می‌کنند. رسول خادم به تنهایی بار مسئولیت کشتی را می‌کشد و اگر نبود کشتی ما مُرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز