خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

داور هم حریف هادی نشد/ یک گام تا تکرار طلای اینچئون در جاکارتا

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۸۹

پرویز هادی در یک بازی فوق العاده سنگین موفق شد حریف ازبکستانی خود را شکست دهد و به فینال برسد و مدال نقره خود را قطعی کند.

به گزارش ایلنا، پرویز هادی کشتی گیر آزادکار فوق سنگین کشورمان در دیدار نیمه نهایی بازی های آسیایی اندونزی به مصاف داوید مودزماناشویلی ازبکستانی رفت و با نتیجه 11-8 پیروز شد و در فینال حریف کشتی گیر چینی شد.

ابتدا این کشتی گیر ازبکستانی بود که کشتی را بهتر آغاز کرد و توانست با یک زیر گیری دو امتیاز را به دست بیاورد اما قبل از پایان سه دقیقه پرویز هادی کار را به تساوی کشاند اما روی یک غفلت چهار امتیاز بحث بر انگیز به کشتی گیر ازبک رسید و بازی 6-2 شد. بازهم هادی به مسابقه برگشت و توانست نتیجه را 6-4 کند. چند ثانیه بعد تایم اول به اتمام رسید.

با آغاز تایم دوم بازهم این یار ازبک بود که دو امتیاز گکرفت اما خستگی مفرط این کشتی گیر فرصت را به هادی داد تا با یک امتیاز بابت بیرون فرستادن از تشک و دو امتیاز بابت خاک کردن حساب کار 8-7 شد. در ادامه هادی بازهم به حمله های بی امان خود ادامه داد و حساب کار را 9-8 کرد و برد را مال خود کرد تا ضعف داوری هم حریف او نشود.هادی بازهم یک خاک دیگر را به چنگ آورد و حساب کار 11-8 شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز