خبرگزاری کار ایران

با اعلام کمیته تعیین وضعیت؛

وضعیت پرونده ترابی-تراکتورسازی هفته آینده مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۷۸

کمیته تعیین وضعیت بازیکن، هفته آینده رأی خود را درباره مهدی ترابی اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، مهدی ترابی که ابتدای فصل قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رسانده تا در نیم فصل دوم لیگ هجدهم و بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ حاضر شود، اکنون با شکایتی از باشگاه تراکتورسازی مواجه شده است.

باشگاه تراکتورسازی مدعی است این بازیکن فصل گذشته قراردادی با آنها به امضا رسانده و با دریافت چک اعلام کرده دوران سربازی خود را در تبریز پشت سر خواهد گذاشت. این در حالی است که ترابی در قرارداد با سایپا بوده و مذاکره طرفین باید با رضایت این باشگاه صورت می‌گرفته است.

ترابی اما ابتدای فصل با ثبت‌نام در دانشگاه مشمولیت سربازی خود را به تعویق انداخته و براساس آن قراردادش را با پرسپولیس به امضا رساند. با این حال تراکتورسازی اکنون مدعی در اختیار گرفتن بازیکن ملی‌پوش سایپا شده و این پرونده در کمیته تعیین وضعیت بازیکن به جریان افتاده است.

ترابی بعد از حضور در کمیته تعیین وضعیت و توضیح در این‌خصوص اکنون در انتظار اعلام رأی این کمیته است، قرار است هفته آینده این رأی اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز