خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز نقل‌وانتقالات؛

ماشین‌سازی 4 بازیکن جدید به خدمت گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۷۱

تیم فوتبال ماشین‌‎سازی تبریز در روز آخر نقل و انتقالات با 4 بازیکن قرارداد امضا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی فصل 98-97 فوتبال کشور، آندرانیک تیموریان، سعید مهری، محمد اهل‌شاخه و مجید قشقایی با ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی به تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پیوستند.

بر اساس این گزارش، آندرانیک تیموریان که کاپیتان گسترش فولاد در لیگ هفدهم بود، با امضای قراردادی یک ساله در تبریز ماندنی شد و سعید مهری و مجید قشقایی نیز از تیم فصل گذشته ماشین‌سازی که در لیگ دسته یک حضور داشت، به جمع سبزقبایان اضافه شدند.

همچنین محمد اهل‌شاخه که در زمان حضور مهاجری در تیم تراکتورسازی به این تیم ملحق شده بود، به صورت توافقی از جمع سرخ‌پوشان جدا و به عضویت ماشین‌سازی درآمد تا دیگر بازیکن ورودی دومین نماینده لیگ برتری تبریز در روز پایانی نقل و انتقالات لقب بگیرد.

این درحالی است که میثم جودکی و علیرضا ارجمندیان دو بازیکن تیم ماشین‌سازی پس از توافق با مسئولان این باشگاه اقدام به فسخ دوجانبه قرارداد کردند و از جمع سبزقباهای فوتبال تبریز جدا شدند.

ناگفته نماند، هری فورستر، هافبک انگلیسی و تازه وارد ماشین‌سازی نیز همراه با 4 بازیکن جدید این تیم در هیات فوتبال حضور یافته و قرارداد خود را به صورت رسمی ثبت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز