خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان اهر خبر داد:

اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با تعداد ایجاد شغل است

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۹۷

فرماندار شهرستان اهر گفت: اولویت پرداخت تسهیلات برای طرح‌های اشتغال زایی فراگیر روستایی و عشایری با تعداد ایجاد شغل برای هر طرح است.

به گزارش ایلنا، زاهد محمودی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر با اشاره به اینکه اولویت پرداخت تسهیلات برای طرح های اشتغال زایی فراگیر روستایی و عشایری با تعداد ایجاد شغل برای هر طرح است، گفت: با توجه به اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغال تا سقف ۲۵۰ میلیون تومانی در اختیار کمیته فنی شهرستان ها است، باید تلاش کنیم ۷۰ درصد وام ها زیر این مبلغ باشد تا هم بانک ها بتوانند در سریع ترین زمان ممکن پرداخت کنند و هم با اشتغال زایی بیشتری برای شهرستان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان اهر مبنا بر این است که برای هر ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداختی حداقل برای یک نفر اشتغال زایی صورت بگیرد، گفت: سقف بیکاری در شهرستان اهر نسبت به میانگین استانی بیشتر است که باید تلاش کنیم تسهیلات مصوب دولت به نحو بهینه و شایسته جذب شوند.

فرماندار اهر در ادامه گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف به تسریع و تسهیل در روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به خصوص تسهیلات روستایی و عشایری هستند که هیچگونه کوتاهی در این زمینه قابل قبول نخواهد بود.

محمودی همچنین در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه برای پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری در شهرستان اهر از سوی صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی اعتبار ویژه ای اختصاص یافته است، بایستی دستگاه های اجرایی ذیربط نسبت به معرفی افراد واجد شرایط با طرح های توجیهی جهت بهره مندی از این تسهیلات و جذب به موقع این تسهیلات در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز