خبرگزاری کار ایران

در مراسم بهترین‌های فوتبال در فصل ۹۶-۹۷؛

آبروداری مس سونگون از ورزش آذربایجان/ مس برترین باشگاه سال/ صمیمی و بی‌غم بهترین شدند

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۱۲۸

در مراسم بهتری‌های فوتبال و فوتسال ایران، باشگاه مس سونگون ورزقان به عنوان برترین باشگاه فوتسال کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم برترین‌های سال فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران شب گذشته (دوشنبه) در سالن همایش‌های برج میلاد و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون و سایر مسئولان رده بالای فوتبال کشور برگزار شد. 

در این مراسم سه جایزه بهترین سال به نمایندگان آذربایجان‌شرقی تعلق یافت و تیم مس سونگون ورزقان که عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را کسب کرده بود، این عناوین را برای استان به ارمغان آورده و به نوعی آبروی فوتبال آذربایجان را خرید.

بر این اساس، باشگاه مس سونگون به عنوان برترین باشگاه فوتسال کشور در فصل 96 در قسمت مردان انتخاب شد و همچنین حمید بی‌غم و علیرضا صمیمی سرمربی و گلر این تیم نیز به ترتیب جایزه بهترین مربی و دروازه‌بان را از آنِ خود کردند.

در مجموع از 6 جایزه‌ای که برای فوتسالیست‌های مرد کشورمان توزیع شد، 3 جایزه به تیم مس سونگون ورزقان قهرمان فوتسال کشور اختصاص یافت و به عبارتی این تیم نیمی از عناوین را درو کرد.

گفتنی است تیم مس سونگون ورزقان در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با اقتدار و با کسب تمامی ترین‌ها شامل بیشترین برد، کمترین باخت، بهترین خط حمله و دفاعی و بهترین تفاضل گل به مقام قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز