خبرگزاری کار ایران

در آستانه اعزام به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا؛

اردوی آماده‌سازی شاگردان بی‌غم در تهران برپا شد/ بازدید دبیر فدراسیون فوتبال از تمرینات مس سونگون

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۵۲

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اردوی آماده‌سازی خود برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های 2018 آسیا را در تهران برپا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که به عنوان قهرمان ایران و نماینده کشورمان عازم مسابقات جام باشگاه‌های آسیا 2018 اندونزی است، از دیروز در مجموعه کمپ تیم‌های ملی در تهران اردو زد.

شاگردان حمید بی‌غم تمرینات خود را تا روز چهارشنبه (سوم مرداد ماه) در شهر تهران برگزار می‌کنند و در این روز پایتخت را به مقصد جاکارتا ترک خواهند کرد.

در نخستین روز اردوی مسی‌ها در تهران، محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال در محل تمرین این تیم حضور یافته و از وضعیت تمرینات و روند آماده‌سازی نارنجی‌پوشان آذربایجان در آستانه شروع مسابقات آسیایی بازدید کرد.

رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از روز چهارشنبه هفته آینده - 10 مرداد ماه - با حضور 16 تیم برتر این قاره در 4 گروه چهار تیمی ماه آغاز خواهد شد و تیم مس سونگون در گروه چهارم با تیم‌های بانک بیروت لبنان، ای جی ام کا (AGMK) ازبکستان و سپیار تاجیکستان هم‌گروه است.

گفتنی است طبق برنامه این مسابقات، مس سونگون در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها روز یازدهم مرداد ماه به مصاف سیپار تاجیکستان می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز