خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز:

امروز بیش از هر زمان دیگری به عقلانیت نیاز داریم / هنوز تعریف درستی از بحران نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۴۴۶

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ترامپ به مثابه فرصتی بزرگ برای رشد صنعت تولید کشور است.

به گزارش ایلنا ، علی ربیعی در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در تبریز گفت: سمبل کارآفرینان و صنعتگران کشور ما در تبریز هستند و جایزه ملی کارآفرینی به نام مرحوم عالی نسب نامگذاری شده است.

این عضو هیات دولت ادامه داد: جامعه ای که پول روی پول اضافه کند، جامعه خوشبختی نخواهد بود. جامعه ای که پیچ و اتصالات تولید را ایجاد نکند، موفق نخواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ممنوعیت ورود برخی کالاها فرصت بزرگی برای ماست که تولید را رشد دهیم. دولت برنامه منسجمی برای افزایش تاب آوری اجتماعی در برابر تحریم دارد.

وی افزود: ما هنوز تعریف درستی از بحران نداریم، بحران زمانی است که نسبت بین مسائل و مشکلات به ظرفیت های کشور است که اگر کوچک تر شود، بحران است که ما به هیچ وجه ظرفیت های کوچکی نداریم.

ربیعی گفت: امروز سیاست بهبود فضای کسب و کار در هر رسته در دولت پیگیری می شود. ما امروز بیش از هر زمان دیگری به عقلانیت و در کنار هم بودن نیاز داریم.

وی گفت: ما نقد را می پذیریم، صورت مسئله را پاک نمی کنیم. جامعه تولید و دولت باید کنار هم قرار بگیرند تا از اقتصاد سوداگر عبور کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: من هنوز هم به برجام اعتقاد دارم و به آن افتخار می کنم. ما با یک بی عقل مواجه هستیم که همه جهان به رفتار او انتقاد دارد.

ربیعی گفت: امروز یک کانال هایی با همه عزم و قدرت تلاش دارند که جامعه ایرانی را نا امید کنند. ما نباید نا امید شویم.

ربیعی در پایان گفت: راه ما برای گذر از شرایط فعلی تولید است، تولید است و تولید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز