خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو :

هنرمندان از فضای مجازی برای عرضه تولیدات خود استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۸۷

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: هنرمندان باید به بازار جهانی دسترسی داشته و از درگاه‌ فضاهای مجازی جهت عرضه محصولات خود استفاده کنند .

به گزارش ایلنا، شهاب‌الدین بی‌مقدار،دیروز  در بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تبریز ۲۰۱۸، اظهار کرد: فروش همواره مهم‌ترین بخش ماندگاری و توسعه هر کالا بوده و در بخش صنایع دستی نیز این امر صادق است، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه علاوه بر معرفی هنرهای دستی و سنتی اقصی نقاط کشور، عرضه مستقیم و بدون واسطه آثار هنری به بازدیدکنندگان است. 
 
 وی افزود: صنایع دستی جزو معدود تولیدات داخلی است که مواد اولیه آن نیز در داخل کشور وجود دارد و برای تولید آن به کشورهای خارجی نیاز نداریم، فعالان این حوزه می‌تواند با افزایش تولیدات و توجه به بخش، صادرات کشور را در حوزه اقتصادی توانمند سازند.
 
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به تولید اشتغال از راه صنایع دستی و کارگاه‌های تولیدی در مناطق شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: مردم باید با استفاده از ظرفیت‌های هنری خود به دنبال اشتغالزایی باشند و صنایع دستی فراموش شده منطقه خود را بازآفرینی و احیا کنند.
 
وی مهم‌ترین مشکلات کشور در فروش صنایع دستی را بسته بندی و برند سازی آن عنوان کرد و گفت، افزود: علل این مسئله هم عدم توجه کافی هنرمندان به هم فکری و تشکیل تعاونی‌ها در راستای فعالیت‌های جمعی است.
 
بی‌مقدار افزود: با توجه به این‌که صنعت گردشگری به عنوان یک بازار رقابتی در دنیا مطرح است و صنایع دستی نیز یکی از ظرفیت های مهم تقویت این حوزه محسوب می‌شود، هنرمندان باید از ظرفیت فضای تبلیغات مجازی برای توسعه برنامه‌های خود استفاده کرده و آثار فاخر خود را جهانی سازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز