خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر عنوان کرد ؛

نقش شهرداری تبریز در برجسته کردن ورزش محلات

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۵۵

عضو شورای شهر تبریز گفت:سازمان ورزش شهرداری تبریز در چند ماه گذشته توانسته با برگزاری مسابقات و همایش‌های مختلف موضوع ورزش محلات و ورزش همگانی را برجسته‌تر از گذشته کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریدون بابایی اقدم شامگاه شنبه در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ با بیان این مطلب اظهار کرد:

وی ضمن قدردانی از عوامل سازمان ورزش شهرداری تبریز افزود: برگزاری مسابقات شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ و استقبال حدود سه هزار نفر از شهروندان تبریزی، توانست شور و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه باید مردم را در برنامه‌های خود مشارکت دهیم، ادامه داد: هر طرحی که بدون مشارکت مردم در شهر اجرا شود، محکوم به شکست است.

وی در ادامه با بیان اینکه این مسابقات نباید محدود به فوتسال باشد، اظهار کرد: باید مسابقات سایر رشته های ورزشی صورت گیرد و تمام خانواده‌ها پای کار آیند.

بابایی اقدم در ادامه با بیان اینکه سرانه ورزش کلانشهر تبریز بسیار پایین است، تصریح کرد: با این وجود، در این مسابقات از محروم ترین محلات تبریز حضور داشتند و نتایج قابل قبولی کسب کردند.

وی همچنین ادامه داد: با برگزاری این مسابقات استعدادهای جوانان تبریزی شناسایی و می‌توان روی آنها سرمایه‌گذاری کرد که در این رابطه شورای شهر آماده دراختیار قرار دادن زمین هایی برای احداث سالن های ورزشی است.

وی همچنین از تجهیز بیش از ۱۰ زمین خاکی به چمن مصنوعی در چندماه گذشته توسط شهرداری تبریز خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز