خبرگزاری کار ایران

شاپور ارسلانی خبر داد:

قطار تبریز- وان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۸۷

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان از راه‌اندازی قطار تبریز - وان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ شاپور ارسلانی عنوان کرد: قطار مسیر تبریز- وان تا پایان خرداد یا در نهایت تا 15 روز آینده راه‌اندازی می‌شود و براساس برنامه‌ریزی اولیه این قطار هفته‌ای یک رام و به صورت شب‌رو خواهد بود طوری‌که شب از سمت تبریز به طرف وان حرکت و صبح روز بعد در وان توقف کرده و بعدازظهر همان روز مسیر برگشت به سمت تبریز را طی خواهد کرد.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان با اشاره به ظرفیت 250 نفره قطار این مسیر یادآور شد: این ظرفیت در صورت استقبال مسافران قابل افزایش خواهد بود و با توجه به تردد روزانه بین 300 تا 500 نفر از مرز پیش‌بینی می‌شود استقبال از این قطار و برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت باید در اولویت کاری راه آهن باشد.

شاپور اصلانی در مورد پیشرفت این طرح ابراز داشت: 95 درصد زیرساخت‌های راه‌اندازی این مسیر ریلی صورت گرفته و با ارگان‌های مختلف از جمله مرزبانی، گذرنامه، پلیس و سایر ارگان‌های مرتبط هماهنگی لازم برای راحتی مسافران این مسیر انجام شده است.

مدیرکل راه آهن آذربایجان  با عنوان اینکه سیاست کلی راه‌آهن جذب گردشگر و فراهم آوردن زیرساخت‌های تحقق این امر است، تصریح کرد: راه‌اندازی قطار تبریز –وان نیز در راستای رویداد تبریز 2018 و وجود جاذبه‌هایگردشگری متعدد در استان صورت می‌گیرد و با طرف ترک برای تبلیغ رویداد تبریز 2018 در وان و شهرهای اطراف صورت گرفته تا علاوه بر رفتن گردشگران از تبریز به وان شاهد استقبال و حضورگردشگران ترک برای استفاده از این وسیله حمل و نقل ریلی بین دو کشور ایران و ترکیه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز