خبرگزاری کار ایران

توزیع ۱۶۰۰ بسته غذایی در قالب طرح همای رحمت بین نیازمندان اهر

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۶۵

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر گفت: در طرح همای رحمت ۱۶۰۰ بسته غذایی با کمک خیرین و مؤسسات خیریه و کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان اهر توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فیض الله محمدیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح همای رحمت با پیروی از سیره انبیاء و امامان به ویژه حضرت علی (ع) که در ماه رمضان غذای نیازمندان و یتیمان را بر دوش خود حمل کرده و خانه به خانه توزیع می کرد، الهام گرفته شده است، اظهار کرد: در طرح همای رحمت ۱۶۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۹۰۰ هزار ریال با کمک خیرین و مؤسسات خیریه و کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان اهر توزیع خواهد شد.

وی بابیان اینکه طرح همای رحمت امسال به عنوان هجدهمین سال در کشورمان توسط جمعیت هلال‌احمر اجرا می شود، گفت: این طرح در شهرستان اهر نیز مانند سال‌های گذشته اجراشده و ادامه می یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر همچنین یادآور شد:سال قبل با کمک خیرین و دستگاه‌های حمایتی شامل کمیته امداد، بهزیستی و خیرینی که عضو داوطلبان هلال احمر هستند، ۱۵۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

فیض الله محمدیان زمان توزیع بسته‌های غذایی طرح همای رحمت را قبل از شب‌های احیاء عنوان کرد و گفت: سال قبل نیز رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور در شهرستان اهر حاضر شده و از اجرای گسترده طرح همای رحمت تمجید کرد.

وی در پایان گفت: بسته‌های غذایی طرح همای رحمت توسط مساجد حاشیه شهر که به عنوان خانه داوطلبان هلال احمر نامیده می شوندT بین نیازمندانی که تحت پوشش کمیته امداد، هلال احمر و مؤسسات خیریه نیستند، شبانه توزیع می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز