خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

شکری فرماندار مراغه شد/ خدمت‌گزاری مسئولان باید خالصانه باشد

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۱۵

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: حمایت از تولید و شتغال راهبرد دولت تدبیر و امید بوده و مسئولان و مدیران نیز باید این امر را سرمشق و الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید خدابخش در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید مراغه، افزود: توسعه و رفع مشکلات جامعه، رسالت مدیران است و در این راستا، نگرش مسئولان باید اخلاق مدارانه و با آستانه تحمل بالا همراه باشد.وجود نگرش اخلاقی و حفظ کرامت مردم نکته تمایز نظام جمهوری اسلامی با سایر حکومت ها و دولت هاست.

وی با بیان اینکه بر اساس آموزه های قرآنی و اسلامی، خدمتگزاری باید توام با اخلاص و احترام باشد اضافه کرد: خدمتگزاری همراه با نرم‌خویی و تکریم مردم، عبادت و نعمتی الهی است که باید به آن اهتمام شود.

خدابخش با اشاره به لزوم توسعه اقتصادی و عمرانی منطقه گفت: توسعه و رشد روزافزون شهرستان تاریخی مراغه در اولویت و برنامه های اساسی مدیریت ارشد استان در دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: در چهارسال گذشته در این شهرستان خدمات و طرح‌های بزرگ و قابل توجهی به ویژه در زمینه عمرانی و حوزه بهداشت و درمان انجام شده که جای تقدیر دارد.

در این مراسم از خدمات ظفر محمدی فرماندار سابق مراغه تقدیر و حمید شکری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز