خبرگزاری کار ایران

ضرورت برخورد با متخلفان ساخت وسازهای غیر مجاز در خداآفرین

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۱۷۲

اسدپور در جلسه مشترک کارگروه حفاظت از اراضی ملی وستاد مبارزه با زمین خواری وساخت وسازهای غیر مجاز با اشاره به اینکه ۸۵درصد زمین های خداآفرین جنگل ومرتع است اظهار داشت :مسئولان وارگانهای مرتبط باید در حفاظت از اراضی ملی توجه بیش از پیش داشته باشند .

فرماندار خداآفرین با بیان اینکه در بحث اراضی ملی حقوق عمومی مطرح است واز این جهت باید با متخلفان که قصد تصرف وتخریب این اراضی دارند به صورت جدی برخورد شود خواستار برخورد جدی وبدون اغماض با متخلفان ساخت وسازهای غیر مجاز وخارج از محدوده درروستاها وشهرها شد .

به گزارش ایلنا؛اسد پور با بیان اینکه اراضی ملی بیشتر از طریق  افراد سودجو وفرصت طلب تصرف می شود گفت : باید با همکاری بخشداران ودهیاران از ساخت وسازهای غیرمجاز وخارج از محدوده  روستاها بویژه در ایام تعطیلات جلوگیری شود .

فرماندار خداآفرین در ادامه با قدردانی از همکاری وعملکرد ارگانهای انتظامی و قضایی شهرستان در برخورد با متخلفان ساخت وسازهای غیر مجاز گفت : به دلیل اینکه افراد فرصت طلب با سواستفاده از خلاهای ایام تعطیلات بویژه تعطیلات نوروزی اقدام به تصرف وساخت وسازهای غیر مجاز می نمایند بنابر این از ۲۵اسفند ماه امسال تا ۱۵فروردین ماه سال جدید هرگونه ساخت وساز در اطراف روستاها وشهرها ممنوع است وباید با متخلفان این امر برخورد جدی شود .

 فرماندار خداآفرین در ادامه با گلایه از طولانی شدن واگذاری محدوده توسعه روستاها به بنیاد مسکن بیان کرد : در این شهرستان با وجود گذشت سالهای متمادی از تصویب طرح توسعه روستاها وبا وجود اقدام بنیاد مسکن تاکنون فرآیند انتقال این زمین‌ها نتیجه بخش نبوده است .وی با تاکید بر رفع تصرف اراضی ملی در روستاهای شهرستان نسبت به تعیین محدوده اراضی ملی وکشاورزی این روستاها با نقشه های ثبتی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز