خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

همه دستگاه‌ها موظف به رعایت مقررات پدافند غیرعامل در پروژه‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۱۴۴

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار معاون استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از آمادگی استان آذربایجان شرقی برای اجرایی کردن مفاهیم پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: سعی کردیم تمام زیرساخت ها برای اجرایی کردن مبحث 21 و ماده 215 در استان آماده باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهندس محمدصادق پورمهدی‌گفت: همه دستگاه‌های ما مجابند در هر پروژه‌ای که می خواهند مطالعه و طراحی کنند حتما باید مبحث 21 مقررات ملی را رعایت کنند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گفت: خوشبختانه با تحولی که سردار جهانسری در این مجموعه به وجود آورده‌اند خیال ما از نهادینه و اجرایی کردن مباحث پدافند غیرعامل در استان راحت است.

معاون عمرانی‌استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بحث شرکت‌های عمرانی دارای گرید پدافند غیرعامل افزود:خوشبختانه زیرساخت‌های لازم در این مورد ایجاد شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی برای این شرکت‌ها خواهیم بود.

وی افزود: بنده هر جا احساس کنم که می‌توانم کمکی بکنم و هر وقت مشکلی در جایی بوجود آید ورود می‌کنم که این دخالت در موضوع نیست بلکه کمک به پیشبرد امور است و ما به صورت یک خانواده هستیم.

پورمهدی ضمن تشکر از حضور معاون سازمان پدافند غیرعامل و هیات همراه در تبریز گفت: از مسئولان امر در وزارت کشور و سازمان پدافند غیرعامل درخواست داریم در برنامه ششم جایگاه قانونی این سازمان مستحکم‌تر شود و با صراحت کامل راه برای اجرایی و عملیاتی کردن مباحث پدافند غیرعامل در کشور باز باشد.

وی افزود: پدافند غیرعامل دستگاه اجرایی نیست بیشتر کار نظارت دستگاه ها را برعهده دارد ولی برای بحث‌های آموزش نیازمند اعتبارات کافی از سوی‌سازمان‌های مربوطه‌است چرا که این استان وسیع دارای 21 شهرستان، 62 شهر و 2700 روستا می باشد و از لحاظ موقعیت جغرافیایی با سه کشور همسایه است‎ همچنین به دلیل انجام پروژه های مرزی دارای اولویت و اهمیت زیادی است به همین خاطر خواستار کمک بیشتر از طرف سازمان های مربوطه به این استان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز