خبرگزاری کار ایران

آیت الله سیداحمد خاتمی؛ سخنران راهپیمایی تبریز

کد خبر : ۲۵۰۹۶۶

سازمان‌ها و نهادهای مختلف آذربایجان شرقی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواندند.

سازمان ها، ادارات، نهادها و ارگان های مختلف استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌هایی مردم را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فرا خواندند.

به گزارش ایلنا در این بیانیه ها، با تاکید بر اهمیت و ارزش حضور مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آمده است: شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی دشمن شکن، ضمن اینکه حرکتی یکپارچه در تجدید پیمان و بیعت با آرمان های امام و شهدا و مقام عظمای ولایت است، گامی ارزنده و مهم در خنثی سازی نقشه ها و توطئه های نرم و سخت نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی است.

این بیانیه ها می افزایند: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ یادآور ایامی است که امت ایران اسلامی با دست خالی ولی با دلی سرشار از عشق و ایمان به آرمان ها و ارزش های دینی و اسلامی و با الهام از مکتب سرخ عاشورا و با پیروی از رهبری شجاع و مقتدر در مقابل طاغوت و استکبار جهانی ایستاد و در نهایت پرچم سبز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را بر فراز کوه های سر به فلک کشیده ایران اسلامی به اهتزاز درآورد.

سازمان ها و نهادهای آذربایجان شرقی در بیانیه های خود تاکید کرده اند: امروز حضور ایران اسلامی پای میز مذاکره به خاطر تحریم های اقتصادی نیست، بلکه نشان از استقلال کشور و صلح طلبی ماست، چرا که ما در اوج تحریم توانسته ایم به پیشرفت های چشمگیری در عرصه فناوری، انرژی صلح آمیز هسته ای، علمی و پزشکی نایل شویم.

ادارات کل ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، استاندارد و تحقیقات صنعتی، گمرکات، امور مالیاتی، دانشگاه تبریز، خانه کارگر تبریز، حزب اسلامی کار آذربایجان شرقی، فرمانداری ها، شهرداری ها، سپاه عاشورا، نیروی انتظامی، حوزه هنری، مجمع فرهنگیان، دانشگاه تبریز و آزاد اسلامی، حزب موتلفه اسلامی، بنیاد مسکن و سایر ارگان ها و نهادهای آذربایجان شرقی از جمله صادرکنندگان این بیانیه ها هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در پیامی جداگانه از اهالی متدین، شجاع و ولایتمدار استان دعوت کرده است: با استعانت از خداوند قادر و متعال جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشان دادن استقامت و پایداری در دهه چهارم انقلاب اسلامی تا دست یابی به اهداف نهایی نظام جمهوری اسلامی امسال با رمز لبیک یا محمد(ص) باشکوه تر و پرشورتر از سال های قبل در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت و با حضور میلیونی و سرنوشت ساز و حماسه به یاد ماندنی، وحدت، انسجام، عزت و اقتدار، آگاهی و بصیرت و پویایی خود را به نمایش بگذارند.

بر این اساس مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر تبریز از ساعت ۱۰ صبح با حرکت از مساجد و محلات به طرف میدان نماز شروع و برنامه مراسم جایگاه ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

سخنران این مراسم آیت الله سیداحمد خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز