خبرگزاری کار ایران

استاندار گنجه:

توسعه مناسبات استان‌های گنجه و آذربایجان شرقی، را دنبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۶۵

دولت ما به این نتیجه رسیده است که محصولات مورد نیاز کشور در داخل تولید شود، البته در این زمینه از تجربیات کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه استفاده می‌کنیم.

استاندار گنجه گفت: توسعه مناسبات استان‌های گنجه و آذربایجان شرقی، را دنبال می کنیم

به گزارش خبرنگار ایلنا ائلمار ولی‌اف امروز یکشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که استان گنجه در ۱۵ سال اخیر و پس از استقلال جمهوری آذربایجان پیشرفت‌های زیادی کرده است، افزود: دولت ما به این نتیجه رسیده است که محصولات مورد نیاز کشور در داخل تولید شود، البته در این زمینه از تجربیات کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه استفاده می‌کنیم.

وی با تاکید بر توسعه مناسبات استان‌های گنجه و آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های دو استان در زمینه‌های مختلف می‌تواند زمینه‌ساز توسعه روابط باشد و برای این که روابط بادوام باشد باید رفت‌وآمدها افزایش یابد.

ولی‌اف با بیان این که اراده سیاسی برای توسعه روابط بین ایران و آذربایجان وجود دارد، افزود: گنجه و تبریز تاریخ مشترک زیادی دارند که مردم این دو شهر را به یکدیگر پیوند زده است و باید این پیوندها محکم‌تر شود.

وی با ابلاغ سلام رییس جمهور آذربایجان به اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، از وی برای سفر به گنجه دعوت کرد.

ولی‌اف همچنین در این دیدار با اشاره به وجود امامزاده‌ها و مساجد متعدد در این شهر، گفت: گنجه شهر امام حسین(ع) بوده و همه ساله در ایام محرم میزبان عاشقان اهل بیت است.

استانداران آذربایجان شرقی و گنجه در پایان این دیدار هدایایی از آثار فرهنگی و هنری دو استان را به یکدیگر اهدا کردند.

گنجه با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ جمهوری آذربایجان پس از باکو است که در ۴۰۰ کیلومتری مرکز این جمهوری قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز