خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا:

کارشناسان فائو «خواروبار جهانی» از دریاچه ارومیه بازدید می‌کنند

کد خبر : ۲۴۹۱۵۵

غلاوه بر برگزاری جلساتی در این ارتباط با شوراهای شهر و روستا در بحثمبانی آب و دریاچه، عیسی کلانتری و هیات همراه از شهرستان های عجب شیر و مراغه بازدید خواهند کرد.

جلسه هماهنگی برنامه‌های سفر دو روزه عیسی کلانتری دبیر ستاد احیای دریاچه اورمیه و هیأت همراه متشکل از کارشناسان فائو «خواروبار جهانی» و اعضاء ستاد مرکزی ستاد احیاء دریاچه ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ نماینده استان آذربایجان شرقی در ستاد احیا دریاچه ارومیه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: برنامه این سفر با میزبانی دفتر منطقه‌ای ستاد احیاء در استان آذربایجان شرقی برای بازدید از شهرستانهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه در این استان انجام می‌شود.

خلیل ساعی افزود: جلساتی در این ارتباط با شوراهای شهر و روستا در بحثمبانی آب و دریاچه در دو روز آینده با حضور دبیر و مجری طرحهای ستاد احیاء دریاچه ارومیه و هیات همراه بر طبق زمانبندی معین برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دکتر عیسی کلانتری و هیات همراه از شهرستانهای عجب شیر و مراغه بازدید خواهند کرد.

ساعی همچنین با اشاره با فعالیت مستمر و ارزشمند دستگاه‌های اجرایی استان در یاری رساندن به این امر مهم افزود: تمامی دستگاه‌های مرتبط با احیاء دریاچه در استان، قبل از اعتبارات تخصیص داده شده برنامه‌های اجرایی را جزو اولویت کارهای خود قرار داده اند و عملیات اجرائی را در راستای اهداف ستاد احیای دریاچه شروع کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز